Apdovanojimai

„Kauno tiltai" yra didžiausia transporto infrastruktūros statybos bendrovė Baltijos šalyse. Bendrovė pristato savo pastatytus objektus Lietuvos Pramonininkų konfederacijos rengiamame  „Metų gaminio" konkurse.  

Tilto per Nemuną rekonstrukcija Kaune (Panemunės tiltas)

panemune M
Rekonstruotas Panemunės tiltas, sujungęs Ž. Šančius ir Panemunę, buvo įvertintas aukso medaliu konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2016".

Vakarinio aplinkkelio III etapo statyba

www
Net trimis mėnesiais anksčiau nei planuota eksploatacijai paleistas Vilniaus vakarinis aplinkkelis, sujungęs arptautinį IXB transporto koridorių Kijevas–Minskas–Vilnius–Klaipėda su Vilniaus–Panevėžio automagistrale ir tapęs neatsiejama šio koridoriaus dalimi, pelnė aukso medalį konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2017".

Vilniaus vakarinio aplinkkelio statyba, II etapas

NR 2 M
Net pusmečiu anksčiau užbaigtas projektas „Transeuropinio tinklo jungtis – Vilniaus miesto vakarinio aplinkkelio II etapas“ pelnė aukščiausios prabos medalį prestižiniame konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2014".

„Rail Baltica" geležinkelio linijos statyba ruože Šeštokai - Marijampolė

gelezinkeliai 2
Projektas „Rail Baltica" laimėjo aukso medalį konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2015".

Tiltų ir viadukų statyba

Rusn2

Estakados, užliejamame kelio ruože Nr. 206 Šilutė-Rusnė statyba

Pradžia: 2018 m. kovo mėn. Pabaiga: 2019 m. gegužės mėn. Vertė: 9,46 mln. eurų
Asfaltuotas kelias, kuriame pastatyta estakada, yra vienintelis, vedantis į Rusnę, kurį dažniausiai 40 dienų per metus užlieja Atmatos upės potvynis ir kelias būna nepravažiuojamas lengvaisiais automobiliais. Gelžbetoninė sijinė 460 metrų ilgio, dviejų eismo juostų estakada pastatyta valstybinės reikšmės kelio Nr. 206 Šilutė–Rusnė ruože. Statant estakadą įrengta 416 spraustinių polių, sumontuotos 64 kolonos,16 rygelių ir 170 perdangos sijos. Ant jų įrengta gelžbetoninė monolitinė plokštė, atlikti betonavimo darbai. Unikaliame Lietuvos kampelyje Rusnėje pastatyta estakada, išsprendė daugelį metų trukusias gyventojų susisiekimo problemas. »
varni tiltas 3

Varnių tilto rekonstrukcija

Pradžia: 2017 m. kovo mėn. Pabaiga: 2017 m. rugsėjo mėn. Vertė: 1,23 mln. eurų
Penkių tarpatramių gelžbetoninis sijinis Varnių tiltas per Nerį pastatytas 1983 m. Dėl netinkamos hidroizoliacijos, suirusių siūlių tilto gelžbetonines konstrukcijas nuolat merkdavo lietus. Rekonstrukcijos metu atnaujintos susidėvėjusios konstrukcijos, sutvarkytos lietaus nuotekų sistemos, paklotas naujas asfaltas, įrengtas šiuolaikiškas LED apšvietimas. Be šių darbų atnaujinant tiltą sutvarkyti atitvarai, šalitilčiai, tilto kūgiai su plokštėmis, nuvalytas ir atstatytas taurų ir ramtų pažeistas paviršius. Tilto ilgis su prietilčiais – 328 m , plotis – 26,4 m, iš kurių 21 m skirtas šešių eismo juostų automobilinio transporto važiuojamajai daliai. (foto: E. Varkečio)
Tervetestilts51

Medinis pėsčiujų tiltas per kelią P103 Dobele-Bauskė km 17,4, Tervetė (Latvija)

Pradžia: 2015 m. rugpjūčio mėn. Pabaiga: 2015 m. lapkričio mėn. Vertė: 0,75 mln. eurų
Šis medinis pėsčiųjų tiltas pastatytas virš kelio P103 Dobelė - Bauskė, 17,75 km. Naujasis pėsčiųjų tiltas veda iš automobilių stovėjimo aikštelės į Tervetės gamtos parką. Bendras statinio ilgis - 87 m; statinio plotis - 4,1 m. Tilto statyboms buvo sunaudota apie 158 kub. m medienos, iš kurios 51 kub. m medienos buvo panaudota tilto santvarai, o 62 kub. m jos - panaudota rampoms. Susukta 45 976 vienetai varžtų ir savisriegių; sukalta 1076 metalinių kaiščių; suklijuota 526 kv. m hidroizoliacijos; uždengta 575 kv. m ploto skardos. Tiltas - ne standartinis, su dideliu stogu. Medis buvo panaudotas ne tik jo konstrukcijai, bet ir apdailai. Šis statinys žurnalo „Latvijos statyba“ („Latvijas būvnieciba“ ) pelnė 3-ią vietą nominacijoje „Medinė statyba“. (Nuotrauka: www.tervetesnovads.lv)
Savanoriu estakada

Kauno Savanorių pr. estakados rekonstrukcija

Pradžia: 2014 m. balandžio mėn. Pabaiga: 2015 m. balandžio mėn. Vertė: 9 mln. eurų
Šlaito pusėje esančią Savanorių pr. estakadą, kurią sudaro dvi 22 ir 29 m ilgio perdangos, buvo numatyta išardyti. Vietoje įrengti atraminę sieną iš gręžtinių 60 cm skersmens, 12 ir 13 m ilgio polių. Virš polių buvo įrengta monolitinė sienelė. Beveik 400 m rekonstruotame ruože 12 m ilgio grunto inkarais ir gelžbetoninėmis plokštėmis buvo stiprinti prospekto įkalnės šlaitai. Rekonstruotoje įkalnės atkarpoje įrengti nauji pagrindai, asfalto sluoksnis, šaligatviai, nuotekų tinklai, drenavimo sistemos, apšvietimo tinklai, sutvarkyta aplinka.
panemune M

Tilto per Nemuną rekonstrukcija Kaune (Panemunės tiltas)

Pradžia: 2012 m. sausio mėn. Pabaiga: 2015 m. spalio mėn. Vertė: 24,6 mln. eurų
Rekonstruotas Panemunės tiltas iš esmės buvo perstatytas – vietoje ankstesnės tilto perdangos, ant rekonstruotų jo atramų, buvo įrengta nauja plieno ir betono perdanga. Naujasis Panemunės tiltas yra keturių eismo juostų, 20,8 metro pločio bei 273 metrų ilgio. Ilgiausias tarpatramis sieks 74,44 metrus. Metalinės tilto perdangos sijos buvo suvirintos ant upės kranto specialiai įrengtoje aikštelėje ir, naudojant hidraulinę įrangą, užstumtos ant rekonstruotų tilto atramų. Šiam sudėtingam procesui bendrovė patirties įgijo statydama estakadą Vilniaus Savanorių pr. žiede ir naująją Vilniaus Lazdynų tilto dalį.
Jakai II

Klaipėdos Jakų žiedo rekonstrukcija, II etapas

Pradžia: 2010 m. gruodžio mėn. Pabaiga: 2012 m. gruodžio mėn. Vertė: 14,1 mln. eurų
Jakų žiedinės sankryžos rekonstrukcijos II statybų etapo metu bus pastatyta 317 metrų ilgio estakada Kauno–Palangos kryptimis ir 552 metrų ilgio estakada Palangos–Kauno kryptimi. Abi estakados turi po dvi važiuojamąsias juostas į kiekvieną pusę. Bendras jų ilgis siekia 869 metrų. Pabaigus rekonstrukcijos darbus Jakų sankryža tapo trijų lygių. »

1 2 3