Apdovanojimai

„Kauno tiltai" yra didžiausia transporto infrastruktūros statybos bendrovė Baltijos šalyse. Bendrovė pristato savo pastatytus objektus Lietuvos Pramonininkų konfederacijos rengiamame  „Metų gaminio" konkurse.  

Tilto per Nemuną rekonstrukcija Kaune (Panemunės tiltas)

panemune M
Rekonstruotas Panemunės tiltas, sujungęs Ž. Šančius ir Panemunę, buvo įvertintas aukso medaliu konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2016".

Vakarinio aplinkkelio III etapo statyba

www
Net trimis mėnesiais anksčiau nei planuota eksploatacijai paleistas Vilniaus vakarinis aplinkkelis, sujungęs arptautinį IXB transporto koridorių Kijevas–Minskas–Vilnius–Klaipėda su Vilniaus–Panevėžio automagistrale ir tapęs neatsiejama šio koridoriaus dalimi, pelnė aukso medalį konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2017".

Vilniaus vakarinio aplinkkelio statyba, II etapas

NR 2 M
Net pusmečiu anksčiau užbaigtas projektas „Transeuropinio tinklo jungtis – Vilniaus miesto vakarinio aplinkkelio II etapas“ pelnė aukščiausios prabos medalį prestižiniame konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2014".

„Rail Baltica" geležinkelio linijos statyba ruože Šeštokai - Marijampolė

gelezinkeliai 2
Projektas „Rail Baltica" laimėjo aukso medalį konkurse "Lietuvos metų gaminys - 2015".

Tiltų ir viadukų statyba

Raudondvaris1

Kauno Raudondvario tilto rekonstrukcija

Pradžia: 2009 m. liepos mėn. Pabaiga: 2010 m. birželio mėn. Vertė: 6,4 mln. eurų
Remonto metu tiltas praplatintas iki 14, 6 metrų (vietoje buvusių 9 metrų) - buvo pastatytas naujas tiltas ir nugriauta senojo perdanga, per tiltą nutiestas šaligatvis ir dviračių takas. Darbų metu išlaikytas transporto judėjimo tęstinumas.
IMG1944

Vilniaus Lazdynų tilto rekonstrukcija (transeuropinio tinklo jungtis - Vilniaus miesto vakarinio aplinkkelio IA etapas)

Pradžia: 2008 m. lapkričio mėn. Pabaiga: 2010 m. spalio mėn. Vertė: 30,8 mln. eurų
Rekonstrukcijos metu tiltas praplatintas iki aštuonių eismo juostų bei integruotas į vakarinių ir rytinių tilto prieigų gatvių tinklą. Taip pat rekonstruoti inžineriniai tinklai, apšvietimas bei troleibusų kontaktinė linija, suremontuota Oslo g. nuo Lazdynų tilto iki Erfurto g., renovuotas Oslo gatvės - Laisvės prospekto viadukas. »
jakai

Klaipėdos Jakų žiedo rekonstrukcija, I etapas

Pradžia: 2008 m. lapkričio mėn. Pabaiga: 2010 m. gruodžio mėn. Vertė: 24,3 mln. eurų
Klaipėdos Jakų žiedinės sankryžos rekonstrukcijos metu pastatyta keturių eismo juostų ilgiausia (610 m)  estakada Lietuvoje, kuri „Metų gaminio 2010“ rinkimuose įvertinta aukščiausiu apdovanojimu - aukso medaliu. »
DSC03918

Viadukų rekonstrukcija ir krovininio transporto svėrimo patikrinimo posto įrengimas kelyje A1 Vilnius - Kaunas - Klaipėda

Pradžia: 2008 m. rugsėjo mėn. Pabaiga: 2009 m. gruodžio mėn. Vertė: 7,8 mln. eurų
Kelio A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda ruožų nuo 300,95 iki 303,14 km dešinėje pusėje ir nuo 302,66 iki 303,74 km kairėje pusėje kelkraščių ir dangos stiprinimas, viadukų remontas (303,1 km) bei krovininio transporto patikrinimo posto įrengimas.
Nemuno sala3

Tiltas A į Nemuno salą

Pradžia: 2009 m. liepos mėn. Pabaiga: 2011 m. sausio mėn. Vertė: 2,1 mln. eurų
Automobilių eismo, rėminės konstrukcijos tiltas A į Nemuno salą yra 155 metrų ilgio ir 14,6 metrų pločio. Ramtai su gelžbetoniniais poliniais pamatais. Tarpinės plienbetonio atramos standžiai įtvirtintos monolitiniame gelžbetoniniame rostveke ir perdangoje. Perdanga - gelžbetoninė monolitinė tuštuminė plokštė su skersinėmis diafragmomis ties krantinėmis ir tarpinėmis atramomis.
Vileisio tiltas

P.Vileišio tilto rekonstrukcija Kaune

Pradžia: 2008 m. kovo mėn. Pabaiga: 2008 m. gruodžio mėn. Vertė: 4 mln. eurų
Rekonstruojant 1960 metais pastatytą 287,55 m ilgio P.Vileišio tiltą suremontuotas tilto paklotas, perdažytos metalinės tilto konstrukcijos, kurių bendras plotas daugiau kaip 12 tūkst. m2, sumontuota 534 m metalinių turėklų, paklota nauja danga, sutvarkyti prietilčiai ir konusai. Rekonstruoti ryšių bei troleibusų kontaktiniai tinklai, pastatytos naujos tilto apšvietimo atramos.

1 2 3